Branża:
Serwis internetowy korporacji TAXI specjalizującej się w transporcie Klientów w obrębie miasta oraz na konkretne lotniska. Firma działa w 3 miastach.
Budżet miesięczny: 5500 zł


Cel kampanii AdWords:
Wzrost zamówień w określonych dniach i godzinach kiedy obłożenie taksówek nie jest wystarczające. Obecna kampanii nie przynosiła Klientowi wymaganych efektów ponieważ nie była odpowiednio spersonalizowana i dostosowana do zmieniającej się sytuacji na rynku.

Działania:
Celem pośrednim było zachęcenie jak największej liczby osób do odwiedzenia strony klienta. Ponadto, efekt ten miał być osiągnięty przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztu pojedynczego kliknięcia w reklamę.

Celem nadrzędnym było pozyskanie jak największej liczby konwersji (rozumianych jako wzrost zamówień w określonych dniach i godzinach kiedy obłożenie nie jest zadowalające). Wyszukiwarka google.pl oraz Sieć Reklamowa Google stanowiły główne źródła pozyskania „kliknięć”.

Przeprowadziliśmy szczegółową analizę dotychczasowej kampanii oraz parametrów jakościowych witryny. Starając się jak najefektywniej wykorzystać dostępny budżet, utworzyliśmy 40 kampanii dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców oraz odpowiednich miast. Kampanie były aktywne tylko w określonych dniach i godzinach.

Efekt:
Przed rozpoczęciem naszych działań kampania działała prze 3 miesiące. Nie przynosiła zadowalających efektów ponieważ nie była w odpowiedni sposób dostosowana do wytycznych Klienta. Nasze działania doprowadziły do znacznego wzrostu zamówień w określonych dniach i godzinach. Wzrost zamówień w określonych przez Klienta dniach i godzinach był na poziomie 420%.